Veelgestelde Vragen – Nachtlevering

VEELGESTELDE VRAGEN   VEELGESTELDE VRAGEN

Over Nachtlevering 

Wat is Nachtlevering?

Wij zijn een nachtwinkel die jouw favoriete producten binnen enkele minuten bij je thuis bezorgt. Dit is hoe het werkt:


1. Kies

Keuze uit honderden producten.


2. Bestel

Rond je bestelling af in een paar klikken.


3. Ontvang

Ontvang jouw bestelling binnen enkele minuten.

Hoe is Nachtlevering als werkgever en wat zijn de kernwaarden van Nachtlevering?

"Nachtlevering is er om een wereld te creëren waarin je direct toegang hebt tot je behoeften. 


Sultan Nouristani, CEO van Nachtlevering

Ik wil bestellen! Hoe werkt Nachtlevering?

Je kan jouw gewenste producten bestellen via onze website, zodra je de producten hebt gekozen, staan we binnen een paar minuten voor je deur. Zo simpel is het!

Bestellen

Waar bezorgt Nachtlevering?

Op het ogenblik zijn we momenteel actief in Gent, Sint-Amandsberg, Oostakker, Lochristi, Wondelgem en Ledeberg.

Gaan jullie ook binnenkort in mijn stad leveren?

We groeien elke dag en werken voortdurend aan de uitbreiding van onze bezorggebieden. Als we niet in jouw omgeving bezorgen, doen we dat in de toekomst graag! Je kunt je naam op de wachtlijst zetten via dit formulier.

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze openingstijden zien eruit als volgt:

Maadag:

Dinsdag:
Woensdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:

18:00 - 01:00

18:00 - 01:00
Gesloten
18:00 - 01:00
18:00 - 03:00
18:00 - 03:00
18:00 - 01:00

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten verschillen per bestelbedrag:

Bestellingen van €0,00 tot €35,00

Bestelling boven de € 35,00 

€ 4,95

€ 0,00

Wat is het minimum bestelbedrag?

We hebben geen minimum of maximum bestelwaarde. Bestel zo veel of zo weinig als je nodig hebt!

Ik heb iets verkeerds besteld. Kan ik mijn oorspronkelijke bestelling wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om de inhoud van je mandje na de bestelling te wijzigen, omdat deze onmiddellijk zal worden verwerkt en verzonden.

Betalen 

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Op dit moment accepteren we Bancontact, Belfius Direct Net, KBC/CBC Payment, Paypal, iDEAL, Visa, Mastercard, American Express en Cartes Bancaires. We zijn bezig om andere betaalmethoden mogelijk te maken.

Kan ik contant betalen?

Nee, het is op dit moment niet mogelijk om met contant geld te betalen. We proberen alles zo contactloos mogelijk te houden.

Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze gebruiken?

Je kunt je kortingscode aan het einde van je bestelling, tijdens het afrekenen (de laatste stap), gebruiken. Rechtsboven van de winkelwagen zie je een veld waar je de kortingscode kunt plakken.

Bezorgen

Hoe snel zijn jullie?

Wij zijn sneller dan jij! Onze geweldige medewerkers bezorgt je bestelling binnen een paar minuten.

Hoe bezorgen jullie?

Onze medewerkers rijden op scooters en wagens. Wij stellen hun voertuigen gratis ter beschikking.

Hoe kan ik de rider een fooi geven?

Dat is lief van je! Je kunt voordat je de bestelling plaatst in onze website een fooi geven aan de persoon die levert. Onze medewerkers ontvangen 100% van hun fooi.

Nachtlevering-account

Hoe maak ik een account?

Selecteer de optie 'Registreren' en volg de stappen om je account aan te maken.

Hoe worden mijn gegevens verwerkt en opgeslagen?

Wij weten dat privacy belangrijk voor je is, dat is het ook voor ons. In onze privacyverklaring staat alles over hoe wij je gegevens verwerken en opslaan.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Open je profielpagina en selecteer 'accountinstellingen' en vervolgens 'mijn account verwijderen'. Het kan zijn dat je een keer moet uitloggen en weer inloggen voordat de app je toestaat het account te verwijderen. 

Is er iets misgegaan?

Wat als er iets in mijn bestelling ontbreekt, van slechte kwaliteit is of als er iets anders mis is gegaan?

Het spijt ons dat er iets mis is gegaan met je bestelling. We willen het graag onmiddellijk oplossen.


Neem contact op met ons klantenserviceteam via info@nachtlevering.be, dan bieden we je binnen enkele minuten een oplossing!

COVID-19

Is bestellen via Nachtlevering veilig?

Absoluut. De veiligheid van onze klanten en medewerkers staat voorop. Onze geweldige koeriers is getraind om de COVID-19 richtlijnen te volgen door het dragen van maskers en het werken met contactloze bezorging. We volgen ook strenge veiligheidsmaatregelen in onze magazijnen.

Ik zit in quarantaine. Kunnen jullie nog steeds bij mij bezorgen?

Ja, wij bezorgen bij je zodat jij thuis kunt blijven, anderen kunt beschermen, en kunt genieten van heerlijke boodschappen. Onze bezorging is contactloos. Onze koeriers bellen bij je aan, wachten tot je een seintje geeft en zetten vervolgens je boodschappen voor de deur. Zo blijft iedereen veilig.

[time], van [location]
We gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Lees hoe we cookies gebruiken in ons privacybeleid. Door op deze website te surfen, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
Je bent met succes geabboneerd!
Dit e-mailadres is geregistreerd.

STAY UP TO DATE

Submit your email to get updates on products and special promotions.